Gua Musang a.k.a fork cave :D

oke..lame giler aku x update blog... oke...ini cite psl gua musang... now, im here...be in gua musang.. ak start dok cni bulan 3 aritu...20 mac 2013 bermula la kehidupan ak sebagai seorng penoreh getah a.k.a QS.. slpas abes blaja pada bln 1, aku terus masok keje cni.. name company ak skrng ni Lee Brothers Tractor Works.. aku tinggal dekat taman mesra bandar gua musang,sewa di villa k.ros... kat sini aku blajar berdikari, seriously zaman belajar dgn zaman kerja mmg 100% difference. mula2 sampai sini aku tertekan sgt,yelah,dok cni sorng2 xde kwn..mmg betol2 berdikari lah.. tp lame2 bila dah kenal org cni..dah ramai dah kawan...kdg2 rase seronok,kdg2 rase sunyi... skrng ni dah rmai kwn... ema,gee,ilah,ela,emaa,k.lah,aya,ira,k.nor, ery...ni la kwn2 yg selalu mwarnai idup ak kt cni...hehe... cni aku dpt tgk kehidupan sbnr,penuh liku2......

n noww!! im a stornger girl in d world bcoz i can face the everything myself...

No comments: